| Procedure | Operation | SUT | PT | ST | 

| P-1/    SFR-101(300 ml Inoculation) | CHARGE-Nutrient    1 | - | 5.00    min | Beginning    of batch | 

|   | CHARGE-Water    1 | - | 3.00    min | After    Nutrient 1 charge | 

|   | AGITATE-1 | - | 5.00    min | After    Water 1 charge | 

|   | CHARGE-E.    coli 1 | - | 3.00    min | After    Agitation | 

|   | FERMENT-1 | - | 5.00    hrs | After E.    coli 1 charge | 

|   | TRANSFER-OUT-    E. coli | - | 3.00    min | After    Fermentation | 

| P-2/    V-101(3 L Fermentation) | CHARGE-Nutrient    2 | - | 5.00    min | After 5    hours of batch operation | 

|   | CHARGE-Water    2 | - | 3.00    min | After    Nutrient 2 charge | 

|   | AGITATE-1 | - | 30.00    min | After    Water 2 charge | 

|   | TRANSFER-IN- E.    coli | - | Master-Slave    with P-1 Transfer Out of E. coli | Starts    with Transfer in from P-1 | 

|   | FERMENT-1 | - | 4.00    hours | After    Transfer in of E. coli from P-1 | 

|   | TRANSFER-OUT-    E. coli | - | 3.00    min | After    Fermentation | 

|   | CIP-1 | - | 15.00    min | After    Transfer out to P-3 | 

| P-3  /V-102(Media Blending Tank) | CHARGE-Nutrient | 0 min | Calculated    based on 600 L/h | After    5.31 hours of batch operation | 

|   | CHARGE-Water | 20 min | Calculated    based on 600 L/h | After    nutrient charge | 

|   | AGITATE-1 | - | 10.00    min | After    water charge | 

|   | TRANSFER-OUT-Media    to P-5 | 20 min | Calculated    based on 600 L/h | After    Agitation | 

|   | STORE-1 | - | 4.66    hours | After    Transfer Out of Media to P-5 | 

|   | TRANSFER-OUT-Media    to P-7 | 20 min | Calculated    based on 600 L/h | After    Store | 

|   | CIP-1 | - | 15.00    min | After    Transfer Out of Media to P-7 | 

| P-4/    ST-101(Heat Sterilization) | STERILIZE-1 | - | 15.00    min | Starts    with Transfer Out of Media (to P-5) in P-3 | 

| P-5/    V-103(30 L Fermentation) | TRANSFER-IN-Media    to P-5 | 20 min | Calculated    based on 600 L/h volumetric flowrate | After    Sterilize-1 in P-4 | 

|   | TRANSFER-IN-3 L E.    coli | - | Master    Slave with P-2 Transfer Out of E. coli | Starts    with Transfer Out of E. coli in P-2 (to P-5) | 

|   | FERMENT-1 | - | 4.00    hrs | After    Transfer In of E. coli | 

|   | TRANSFER-OUT-    E. coli | 20 min | Calculated    based on 600 L/h | After    Fermentation | 

|   | CIP-1 | - | 45.00min | After    Transfer Out of E. coli | 

| P-6/    ST-101(Heat Sterilization) | STERILIZE-1 | - | 15.00    min | Starts    with Transfer Out of Media (to P-7) in P-3 | 

| P-7/    V-104(300 L Fermentation) | TRANSFER-IN-Media    P-7 | 20 min | Calculated    based on 600 L/h | After    Sterilize-1 in P-6 | 

|   | TRANSFER-IN-30    L E. coli | - | Master    Slave with P-5 Transfer Out of E. coli | Starts    with Transfer Out of E. coli in P-5 (to P-7) | 

|   | FERMENT-1 | - | 4.00    hours | After    Transfer In E. coli | 

|   | TRANSFER-OUT-Broth | - | Master    Slave with P-8 Centrifuge | After    Fermentation | 

|   | CIP-1 | - | 45.00min | After    Transfer Out Broth | 

| P-8/CF-101(Centrifugation) | CENTRIFUGE-8 | - | 20.00    min | Starts    with Transfer Out Broth in P-7 (to P-8) | 

|   | CIP-8 | - | 10.00    min | After Centrifuge  | 

| P-9/V-104(Blending    / Storage PBS) | TRANSFER-IN-Pellet | - | Master    Slave with P-8 Centrifuge | Starts    with Transfer Out Pellet in P-8 (to P-9) | 

|   | CHARGE-PBS | - | 3.00    min | After Transfer in Pellet | 

|   | AGITATE-9 | - | 10.00    min | After    charge PBS  | 

|   | TRANSFER-OUT-PBS+Pellet | - | 15.00    min | After    agitation  | 

|   | CIP-9 | - | 15.00    min | After    Transfer Out of PBS+Pellet | 

| P-10/HG-101(Homogenization) | HOMOGENIZE-10 | - | 30.00    min | Starts with Transfer Out of PBS+Pellet in P-9 (to    P-10) |